Klientams siūloma galimybė pasirinkti palaikymo lygį – suformuotą priežiūros paslaugų paketą su skirtingomis raktinių efektyvumo rodiklių (reagavimo į užklausą laiko nuo 2 val., įrenginio darbo našumo iki 99 proc. parametrai) charakteristikomis.
Galime pasiūlyti keletą palaikymo lygių, kurie skiriasi tarpusavyje darbų sudėtingumu ir apimtimis.
Pirmas palaikymo lygis – tai nesudėtingi darbai, nereikalaujantys sudėtingų personalo žinių ir kvalifikacijos:
Antras palaikymo lygis – tai įrangos remonto, priežiūros ir eksploatavimo darbai:
Trečias palaikymo lygis – tai techninės ir programinės įrangos funkcionalumo modernizavimas ir išplėtimas priklausomai nuo kliento poreikių.
*Priklausomai nuo sutarties sąlygų, mazgai ir detalės gali būti įtraukti arbe neįtraukti į priežiūros paslaugų kainą.
Kviečiame prenumeruoti mūsų naujienlaiškį, kad nuolat gautumėte aktualias naujienas ir informaciją apie išskirtinius BS/2 pasiūlymus.
* BS/2 naudos Jūsų kontaktus tik kompanijos naujenlaiškių siuntimo tikslais. Trečiosioms šalims Jūsų kontaktai neplatinami.