header

Platforma „Symphony GOLD“

Produkto aprašymas

„Symphony GOLD“ – modernus programinis sprendimas, skirtas mažmeninės prekybos transformacijai, jungiantis ir optimizuojantis klientų įtraukimo procesus, prekių išdėstymo valdymą ir kategorizavimą, prekių pristatymą ir mažmeninės prekybos operacijas.    

Siekiant padidinti prekybos pajamas ypač praverčia dalijimasis individualia darbo ir apsipirkimo patirtimi, analizuojant prekybos centrų asortimentą ir kainų įvairovę.

  • Klientų įtraukimas
  • Prekybos valdymas ir kategorizavimas
  • Prekių pristatymo reguliavimas
  • Mažmeninė prekyba

Klientų įtraukimas

Individualus bendravimas su klientais ne tik didina klientų lojalumą, bet ir pardavimo apimtį. Analizuojant informaciją apie klientus, jų pamėgtus apsipirkimo būdus ir prekių pristatymo kanalus, galima gerokai paskatinti klientų įsitraukimą ir aktyvumą. Klientai turi gauti individualius, būtent jiems aktualius pasiūlymus, atsižvelgiant į tai, kur, kada ir kaip jie mėgsta apsipirkti.

Klientų įtraukimo sprendimai

„Symphony GOLD“ klientų  įtraukimo priemonės padeda prekybininkams organizuoti  daug efektyvesnes kampanijas, tikslingai nukreiptas į skirtingus klientų segmentus  ir įvairius prekybos kanalus.   

Kad prekybininkai galėtų geriau suprasti klientų elgsenos tendencijas, suteikiamas priėjimas prie visų pasiekiamų klientų duomenų realiuoju laiku. Gaudami išsamią informaciją apie klientus, naudodamiesi analitine segmentacijos sistema ir automatizuota reklaminių kampanijų valdymo priemone,  prekybininkai gali paskatinti klientų įsitraukimą, lojalumą ir padidinti pardavimo apimtį. 

Siūlomi sprendimai:

  • Kampanijų valdymas

Įgyvendinkite didelio masto kampanijas, skirtas svarbiausiems klientams. Jos paskatins nuolatinį klientų įsitraukimą ir aktyvumą. 

Vienu metu įgyvendindami keletą kampanijų, nukreiptų į skirtingus klientų segmentus,  pardavėjai privalo suderinti strategijas, kad jos neprieštarautų viena kitai ir būtų galima tinkamiausiai išnaudoti ryšio kanalus, siekiant didžiausio poveikio klientams.

„Symphony GOLD“ siūlo kompleksinį sprendimą, skirtą valdyti daugiakanalėms (ang. Omnichanel) kampanijoms ir reklamos akcijoms, kuris užtikrintų nuolatinį ryšį su klientais, jų aktyvumą ir paskatintų įsigyti ne tik suplanuotas, bet ir neplanuotas, impulsyviai  įsigyjamas prekes. 

„Symphony GOLD“ siūlo kompleksinį sprendimą, skirtą valdyti daugiakanalėms (angl. Omnichanel) kampanijoms ir reklamos akcijoms, kuris užtikrintų nuolatinį ryšį su klientais, jų aktyvumą ir paskatintų įsigyti ne tik suplanuotas, bet ir neplanuotas, impulsyviai  įsigyjamas prekes.

  • Artima rinkodara

Užmegzkite nuolatinį ryšį su klientais, bendraudami realiuoju laiku – jiems tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.

Įsivaizduokite, kad galite pasikalbėti su klientu, praeinančiu pro prekę, kurią norite jam įsiūlyti nusipirkti.  Nuo šiol galite tai padaryti! Nauja geolokacijos technologija suteikia galimybę bendrauti artimiau nei bet kada. „Symphony GOLD“ sprendimai garantuoja, kad individuali informacija bus perduota reikiamiems pirkėjams tinkamu laiku, tinkamoje vietoje ir tinkamiausiu ryšio kanalu.

„Symphony GOLD“ siūlo kompleksinį sprendimą, skirtą valdyti daugiakanalėms (angl. Omnichanel) kampanijoms ir reklamos akcijoms, kuris užtikrintų nuolatinį ryšį su klientais, jų aktyvumą ir paskatintų įsigyti ne tik suplanuotas, bet ir neplanuotas, impulsyviai  įsigyjamas prekes.

  • Pirkėjų elgsenos ir rinkodaros analizė

Įgykite vertingų žinių, kaip pagerinti klientų įtraukimą. 

Kad galėtų geriau paveikti klientų apsisprendimą, prekybininkai privalo geriau suprasti klientų elgseną parduotuvėse. Kuo daugiau žinote apie savo klientus, tuo sėkmingesni bus individualizuoti pasiūlymai ir bendravimas su jais, siekiant paskatinti lojalumą ir sužadinti pakartotiną apsipirkimą.

„Symphony GOLD“ sprendimas suteikia išsamią informaciją apie kiekvieną pirkėjo elgesio aspektą, kurią galima efektyviai panaudoti kuriant dar labiau individualizuotus pasiūlymus klientų įtraukimui ir lojalumui skatinti. 

Prekybos valdymas ir kategorizavimas 

Kai pirkėjai susiduria su dominančių prekių trūkumu, aukštomis kainomis ar neaktualiomis prekėmis, jų pasitenkinimas ir lojalumas mažėja.

Šios problemos kyla, kai prekių kategorijų vadybininkai netiksliai sudaro prognozes apie pirkėjų poreikius, dėl to netinkamai suplanuojamos prekių atsargos,  taip pat savo vertės netenka prekių reklama.

„Symphony GOLD“  prekių išdėstymo ir kategorizavimo  sprendimas padeda išanalizuoti pirkėjų elgsenos modelius ir gauti visus reikiamus duomenis, kad būtų galima suformuoti tinkamą prekių pasiūlą, atsižvelgiant į prekybos vietos dydį ir turimas atsargas.

Naudojantis debesų technologijomis prekių, kainos, asortimento, atsargų valdymui, optimizavimui bei vizualizacijai, galima reikšmingai pagerinti prekių kategorizavimo, pardavimo ir atsargų planavimo darbus.  Tai padeda kurti teigiamą apsipirkimo parduotuvėje patirtį, didesnį našumą ir didesnę investicijų grąžą.

Siūlomi sprendimai:

  • Asortimento valdymas ir optimizavimas

Skatinkite pardavimus, klientų lojalumą ir auginkite pelną,  parinkdami tinkamą prekių asortimentą, pritaikytą prekybos vietai.

Kiekvienas pirkėjas nori turėti pasirinkimą. Kiekvienas prekybininkas nori didinti savo konkurentabilumą ir išsilaikyti lyderio pozicijose. Vienas iš svarbiausių tai lemiančių veiksnių – pristatyti patrauklų, pirkėjų poreikius atitinkantį asortimentą, kuris suteiktų pirkėjams  didelį pasirinkimą ir tokiu būdu skatintų jų lojalumą, didintų pardavimo apimtį ir augintų pelną.  

„Symphony GOLD“ sprendimas padeda kurti asortimentą, orientuotą į  turimas prekybos erdves, atsižvelgiant į pirkėjų elgseną ir  poreikius.

  • Erdvių planavimas ir optimizavimas

Optimizuokite prekybos vietų formatą ir erdves.

Interneto prekyba paskatino prekybininkus permąstyti, kaip jie valdo pagrindinį savo prekybos kanalą – fizines parduotuves. Jie privalo užtikrinti teigiamą fizinių parduotuvių darbo patirtį, kartu keldami darbo našumą ir gaudami didesnę investicijų grąžą.

„Symphony GOLD“ siūlo prekybininkams ir su jais bendradarbiaujantiems gamintojams sprendimą, padėsiantį optimizuoti prekybos erdves  ir prekybos vietų kategorijas pagal jų formatą ir buvimo vietą. Šis sprendimas taip pat taupytų laiką nuo koncepcijos iki įgyvendinimo parduotuvėse.

  • Kainodaros valdymas ir optimizavimas

Įgyvendinkite apgalvotą, optimizuotą kainų politiką kiekviename prekybos kanale.

Populiarėjant daugiakanalei prekybai, augant prekybos kanalų skaičiui, mažmenininkai susiduria su sunkumais valdyti ir optimizuoti kainas visose parduotuvėse, regionuose, kiekviename prekybos kanale ir pardavimo vietoje, taip pat nepamirštant atsižvelgti į besikeičiančias vartotojų, tiekėjų ir konkurentų elgsenos pokyčių tendencijas.

„Symphony GOLD“ sprendimas padeda prekybininkams ne tik  nusistatyti ir įgyvendinti tinkamą kainų politiką,  bet ir operatyviai keisti kiekvieno atskiro prekybos kanalo kainas.

  • Prekių pristatymo reguliavimas

Optimizuokite tiekimo grandinės našumą ir sumažinkite aptarnavimo sąnaudas. Formuojant vietinį asortimentą, išpopuliarėjus prekybai internete, prekių į namus pristatymui ir kitiems naujiems prekybos būdams, prekybininkai  susiduria su iššūkiu patenkinti klientų lūkesčius ir visuomet turėti reikiamas prekes reikiamoje vietoje.

„Symphony GOLD“ tiekimo grandinės sprendimas padeda mažmeninės prekybos tinklams stiprinti pirkėjų pasitikėjimą, užtikrinant nuolatinį prekių prieinamumą.

Šis sprendimas padeda mažmenininkams realiuoju laiku interaktyviai valdyti ir optimizuoti visą darbo procesą: kurti tikslias prognozes, bendradarbiauti su pardavėjais ir užsisakyti iš jų prekes, stebėti atsargų srautus ir reaguoti į klientų poreikius. Visa tai didina tiekimo grandinės našumo efektyvumą ir mažina aptarnavimo sąnaudas. 

Siūlomi sprendimai:

  • Prekių valdymas

Atidžiai valdykite prekių srautą kiekviename prekybos kanale. 

Kad reikiamos prekės gulėtų tinkamiausiose vietose prekybininkams būtina turėti patikimą informaciją ir tinkamas strateginių sprendimų bei greito reagavimo priemones.

„Symphony GOLD“ sprendimas užtikrina ekonomiškai efektyvų ir vientisą prekių valdymą visuose prekybos kanaluose, realiuoju laiku stebint aktualią informaciją apie produktus, kainas, parduotuvių vietą, tiekėjus ir užsakovus.

  • Bendradarbiavimas su tiekėjais

Paspartinkite prekių pristatymą į lentynas, glaudžiau bendradarbiaudami su tiekėjais.

Kad būtų galima operatyviai pristatyti prekes į parduotuves, įgyvendinti reklamines akcijas, skelbti nuolaidas ir keisti kainas, būtinas glaudus prekybininkų ir tiekėjų bendradarbiavimas.

„Symphony GOLD“ sprendimas padės unifikuoti tiekėjų duomenis ir susidaryti aiškų vaizdą, kaip optimizuoti prekių pristatymo procesus ir mažinti sąnaudas. 

  • Optimizacija ir inventorizacija

Optimizuokite prekių asortimentą, kad prekių pristatymas būtų dar efektyvesnis.

Prekybininkai privalo tiksliai žinoti, kokios prekių atsargos yra sandėlyje.

Populiarėjant daugiakanalei prekybai, tiekimo grandinės tampa vis sudėtingesnės, todėl labai svarbu organizuoti ekonomiškai efektyvią inventorizaciją, kad prekių atsargos būtų operatyviai papildomos, atsižvelgiant į pirkėjų poreikius.

„Symphony GOLD“ padeda didinti tiekimo grandinės našumą ir mažinti sąnaudas, stebint ir sekant atsargų srautus, taip pat aktyviai valdyti tiekimo grandinės įvykius.

  • Užsakymų įgyvendinimo valdymas

Sinchronizuokite užsakymus, jų prieinamumą ir įgyvendinimą, kad klientų poreikiai būtų patenkinti.

Augant interneto prekybai, daugėjant naujų prekių įsigijimo būdų, įgyvendinti pirkėjų užsakymus tampa sudėtinga, nes naujus produktus reikia pristatyti greitai reikiamu laiku ir į reikiamą vietą. „Symphony GOLD“ padeda prekybininkams reguliuoti užsakymus ir jų įgyvendinimą bet kuriuo prekybos kanalu, užtikrinant tikslumą ir patogumą pirkėjams.

  • Užsakymų prognozavimas ir papildymas

Atsikratykite rizikos ir įgykite konkurentinį pranašumą – tegul jūsų klientai būna patenkinti.

Prekybininkai išsikovoja pirkėjų pasitikėjimą, kai pastarieji gauna reikiamas prekes norimu laiku. Tai lemia efektyvus išankstinis prekių poreikio prognozavimas ir operatyvus atsargų papildymas. „Symphony GOLD“ sprendimas padeda prekybininkams patenkinti pirkėjų poreikius ir mažinti aptarnavimo sąnaudas, tinkamai paskirstant esamas prekes, didinant jų perkamumą ir optimizuojant operacijas. Intelektinės analitinės priemonės užtikrina, kad kiekviename tiekimo grandinės etape bus sudarytas aiškus prekių poreikio prognozavimo ir atsargų vaizdas. 

Mažmeninės prekybos operacijos

Kad išgyventų konkurentinėje kovoje, prekybininkai privalo rasti būdų įgyvendinti kuo daugiau su kiek įmanoma mažesnėmis sąnaudomis ir patenkinti pirkėjų lūkesčius.

Suvaldyti daugybę prekybos kanalų – parduotuves, didžiulius prekybos centrus, visą parą veikiančias apsipirkimo vietas, interneto parduotuves, prekių užsakymus telefonu, prekybos sistemas „paspausk ir pasiimk“ ir pan., užtikrinti operatyvų prekių tiekimą, mažinant sąnaudas ir tobulinant ryšį su pirkėjais  yra sudėtinga užduotis.

„Symphony GOLD“ mažmeninės prekybos sprendimas padeda mažinti sąnaudas, gerinti aptarnavimo kokybę, užtikrinti bendrą visų operacijų kontrolę ir jų matomumą integruotoje platformoje, apimančioje kiekvieną parduotuvę, sandėlį ir kiekvieną prekybos kanalą.

Turėdami bendrą duomenų bazę, stebėdami duomenis realiuoju laiku,  prekybininkai gali susidaryti bendrą visos savo veiklos vaizdą, o atsižvelgiant į  tai didinti darbuotojų našumą ir užtikrinti teigiamą klientų patirtį.

Siūlomi sprendimai:

  • Pardavimo kanalų operacijos

Padidinkite darbo našumą ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę visais pardavimo kanalais.

Suvaldyti daugybę prekybos kanalų – parduotuves, didžiulius prekybos centrus, visą parą veikiančias apsipirkimo vietas, interneto parduotuves, prekių užsakymus telefonu, prekybos sistemas „paspausk ir pasiimk“ ir pan. – yra nelengva užduotis.

„Symphony GOLD“ sprendimas padeda prekybininkams stebėti ir kontroliuoti visų prekybos kanalų  operacijas, kelti darbo našumą ir užtikrinti teigiamą klientų patirtį.

  • Planavimas kuriant virtualią parduotuvę

Sukurkite tikslią virtualią fizinės parduotuvės kopiją. Ji padės greičiau išeiti į rinką.

Brangių prototipų ir fizinių parduotuvių kūrimo epocha baigėsi. Virtualiosios realybės technologijos suteikia galimybę prekybininkams realiuoju laiku kurti tikslius realistinius parduotuvių prototipus, per kuriuos būtų galim išmėginti pirkėjų srautų koordinavimą, suplanuoti prekių. „Symphony GOLD“ padeda vizualizuoti pirkėjų patirtį, mažinti sąnaudas ir paspartinti parduotuvės koncepcijos realizaciją realiomis sąlygomis.

  • Sandėlio operacijų valdymas

Optimizuokite sandėlio tvarkymo operacijas ir taupykite sąnaudas.

Prekių srauto valdymas ir jų prieinamumo užtikrinimas yra pagrindinė sandėlio funkcija. Be abejo, siekiama dirbti mažinant sąnaudas ir didinti klientų aptarnavimo kokybę.

„Symphony GOLD“ sprendimas padeda sureguliuoti sandėlio ir prekių tvarkymo (įkrovimo ir  iškrovimo) operacijas. Naudojantis integruojama platforma galima realiuoju laiku stebėti visas darbo operacijas ir užtikrinti optimalų darbo našumą mažesnėmis sąnaudomis.

Schema

BS2_2013.Models.GetPostCodesResult

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti