header

„Service Desk.iQ“ – paslaugų priežiūros valdymas ir optimizavimas

Produkto aprašymas

„Service Desk.iQ“ sistemos funkcijos – pritaikytos verslo poreikiams ir yra skirtos padėti optimizuoti sudėtingus veiklos procesus. Šis sprendimas pritaikomas bankiniame, mažmeninės prekybos sektoriuje bei kitose paslaugų teikimo srityse ir užtikrina jų darbo eigoje kylančių užduočių automatizavimą.

Sprendimas efektyviai panaudojamas turto valdymui, jo apskaitai, judėjimui, gyvavimo ciklui dokumentuoti ar stebėti. „Service Desk.iQ“ automatizuotai renka duomenis ir juos kaupia, operatoriaus pagalba paskirsto vartotojams ir padeda vykdyti įprastus verslo procesus daug paprasčiau, naudojantis tik vienu įrankiu.

„Service Desk.iQ“ automatizuoja šiuos procesus:

  • Gedimų registravimą
  • Atliekamų darbų kokybės stebėjimą
  • Duomenų rinkimą ir saugojimą
  • Dokumentų ir ataskaitų formavimą
  • Logistikos stebėjimą
  • Apskaitos vedimą
  • Resursų kiekio stebėjimas
  • Įrenginių stebėjimą
  • Užduočių paskirstymą ir jų tiesioginį stebėjimą žemėlapyje
  • Kitas verslo valdymo procesus

Sprendimas skirtas palengvinti verslo sektoriaus darbą, todėl klientų mobilumui ir patogumui sukurtos savitarnos platformos:

  • „Web Service Desk.iQ“, kuria naudojantis klientai gali registruoti gaunamas užklausas, stebėti jų statusus, užtikrinti operatyvų problemų sprendimą;
  • „Mobile Service Desk.iQ“, kuria naudodamiesi inžinieriai, techninio aptarnavimo darbuotojai nuotoliniu būdu gauna užklausas ir pradeda operatyviai spręsti iškilusius klausimus.

Duomenų, kurie renkami ir saugomi „Service Desk.iQ“ sistemoje, saugumą užtikrina tarptautiniai standartai - informacijos saugumo valdymo Sistema ISO 27001 (užtikrina duomenų konfidencialumą, vientisumą ir prieinamumą) bei IT paslaugų valdymo sistema ISO 20001 (užtikrina kokybišką IT paslaugų valdymą remiantis ITIL gerosiomis praktikomis).

Vaizdo klipas (EN)

Savybės ir privalumai

„Service Desk.iQ“ sudaro moduliai, kurių pagalba operatyviai ir efektyviai valdomos daugelis aukštas kvalifikacijos reikalaujančių užduočių.

„SRM.iQ“ – paslaugų užklausų valdymas

Šis modulis atlieka klientų pateiktų užklausų automatinį valdymą, užtikrinant SLA reikalavimus. Moduliu valdomas visas užklausų ciklas – nuo užklausos gavimo iki atliktų darbų ataskaitos kūrimo ir siuntimo.

„SLA.iQ“ – teikiamų paslaugų sutartis

„SLA.iQ“ modulis atlieka formalizuotų duomenų įvedimą į sistemą. Jie pagrįsti bendraisiais valdymo parametrais, teikiamų paslaugų sutartimi ir papildomomis sąlygomis, skaičiavimo metodais. Naudojant šiuos duomenis nustatoma klientams teikiamų paslaugų kokybė.

„SRP.iQ“ – resursų, skirtų gedimams šalinti, apskaita

„SRP.iQ“ modulis fiksuoja informaciją ir visus įvykius,  susijusius su resursais, kurie naudojami paslaugų teikimo sutrikimams šalinti. Tai atsargų apskaitos vienetų ir jų procesų fiksavimas. Tai yra, Sistema vykdo atsarginių dalių detalių ir medžiagų judėjimo apskaitą tarp sandėlių, paslaugas teikiančios įmonės ir materialiai atsakingų asmenų.

„LRM.iQ“ – vietinių taisymo darbų valdymas

„LRM.iQ“ modulis registruoja vietinio taisymo padalinio darbus. Tai yra, atsargines dalis, paimtas iš prižiūrimų objektų. Šis modulis (panašiai kaip „SRP.iQ“ modulis) atlieka vietinio taisymo darbų padalinio procesų ciklo apskaitą ir sudaro vietinių taisymo darbų užsakymus.

„FCM.iQ“ – degalų sąnaudų valdymas

„FCM.iQ“ modulis leidžia automatiškai arba rankiniu būdu suvesti duomenis, skirtus sekti degalų resursus. Taip vedama įmonei priklausančių transporto priemonių, nuvažiuotų atstumų, degalų sąnaudų apskaita ir prižiūrimas atsiskaitymas už kurą.

„GEO.iQ“ – įrenginių stebėjimas realiu laiku

Šis modulis leidžia realiuoju laiku stebėti įrenginius, užduotis ir jų būsenas žemėlapyje.

„KPI.iQ“ – našumo rodiklių vertinimas

„KPI.iQ“ matuoja ir vertina procesų našumą, efektyvumą ir stebi jų tendencijas. Šis modulis tiksliai ir išsamiai vertina konkretaus tikslo siekimo eigą. Teikiamos įvairios specialistų ataskaitos, kurios naudingos veiklos efektyvumą vertinantiems analitikams. Generuojamos pasirinktinės ataskaitos.

„BBM.iQ“ – bazinis atsiskaitymo valdymas

„BBM.iQ“ periodiškai apskaičiuoja paslaugų teikimo mokėtinas ir gautinas sumas. Ši apskaita vedama pagal įmonės atsiskaitymo su klientais ir subrangovais pasirašytas sutartis.

Schema

Su paslaugomis susijusio bendravimo schema

BS2_2013.Models.GetPostCodesResult
  1. Informacija apie problemą pateikiama telefonu, el. paštu arba kitomis stebėjimo sistemomis automatiniu režimu („ProView“ ir kt.).
  2. „System Service Desk.iQ“ automatiškai apdoroja informaciją ir sukuria užklausą, kurią operatorius priskiria konkrečiam paslaugų skyriui.
  3. Paslaugų padalinio vadovas suplanuoja problemos šalinimo darbus pagal darbų grafiką ir inžinierių kvalifikaciją.
  4. Darbo vietoje ir (arba) mobiliuoju įrenginiu inžinierius gauna pranešimą apie užklausą ir atlieka užsakytus darbus.
  5. Inžinierius realiuoju laiku pažymi darbų vykdymo kontrolinius punktus ir nusiunčia ataskaitą į sistemą.
  6. Paslaugų skyriaus vadovas peržiūri darbų ataskaitą ir ją patvirtina, jei nereikia atlikti papildomų darbų.
  7. Operatorius patikrina, ar nebuvo pažeista teikiamų paslaugų sutartis, ir nusiunčia ataskaitą klientui.

Susiję produktai

„Mobile Service Desk.iQ“ teikia nuotolinę prieigą prie „Service Desk.iQ“ sistemos, kad ir kur būtumėte. Ši programa mobiliesiems padeda palaikyti operatorių ir inžinierių ryšį – užduotys gali būti skiriamos, atsižvelgiant į personalo vietą, tuo pačiu išsaugant paslaugos realiojo laiko įrašus ir užtikrinant užduočių būsenos kontrolę.

„Dashboard.iQ“ – intelektinis produktų šeimos „.iQ“ modulis, užtikrinantis duomenų surinkimą ir atvaizdavimą įvairių ataskaitų formatu tolimesnei analizei ir sprendimams priimti (kliento-serverio režimu arba pagal HTTPS protokolą (WEB).

„TransLink.iQ“ realiuoju laiku užtikrina patogų POS terminalų tinklo valdymą, saugų ir operatyvų finansinių transakcijų perdavimą nuo POS terminalo iki bankų hostų, integracijos su išorinėmis sistemomis galimybes.

Produktai IQ. platforma

<span style="color:#ee2126">.</span><span 

style="color:#0093d9"><span style="text-transform: lowercase;">i</span>Q</span> – семейство программных продуктов service desk iq cash management iq smartsafe iq paylo translink iq iptv iq atmeye brancheye iq remote file 

managementiq payments iq bill manager iq central video management iq mobile.iq dashboard iq .iq

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti