header

„ATMeye.iQ“ – sukčiavimo prevencijos ir stebėjimo vaizdo kameromis sprendimas, skirtas savitarnos įrenginiams

Produkto aprašymas

„ATMeye.iQ“ yra integruota aparatinės ir programinės įrangos sistema, skirta saugoti savitarnos įrenginius ir šių įrenginių naudotojus.

Sistema sudaryta iš vaizdo kamerų ir jutiminių daviklių, fiksuojančių vibraciją, temperatūros kaitą, dujas ir kitokius dirgiklius. ATMeye.iQ“ nuolat filmuoja prie savitarnos įrenginio atliekamus veiksmus, aplinką ir perduoda vaizdus nuotoliniu būdu. Juos galima stebėti realiuoju laiku kompiuteryje ar mobiliajame įrenginyje ir operatyviai reaguoti, pastebėjus pavojaus ženklus. Kai sistemos davikliai  užfiksuoja grėsmę, jie taip pat operatyviai visais mobiliais kanalais perduoda informaciją apie pavojų. Sistema taip pat kaupia vaizdų archyvus, kurių gali prireikti sprendžiant klientų ginčus ar aiškinantis nusikaltimo kaltininkus.

ATMeye.iQ“ vaizdo stebėsenos sprendimas padeda spręsti:

  • ginčus su klientais (dėl neišduotų pinigų, paliktos kortelės ir pan.);
  • sukčiavimo atvejus (duomenų vagystė pavogus kortelę, į bankomatą įdiegus virusą);
  • vandalizmą;
  • brutalias jėgos atakas (sprogimus, dujų atakas ir pan.);
  • kitus neteisėtus ar įtartinus veiksmus.

 „ATMeye.iQ“ įrangą galima  valdyti iš nuotolio per mobiliuosius įrenginius: keisti vaizdo kamerų nustatymus; peržiūrėti įrašų archyvus, naudojantis paieška (pagal mokėjimo kortelės numerį, įvykio laiką ir kt.), susiformuoti ir parsisiųsti grafines įvykių ataskaitas;  atnaujinti programinę įrangą ir kt.

„ATMeye.iQ“ atitinka Mokėjimo programų saugumo standarto PCI PA-DSS (angl. Payment Application Data Security Standard) reikalavimus.

Daugiau informacijos apie ATMeye.iQ

Video (EN)

Savybės ir privalumai

Vaizdo įrašų ir nuotraukų valdymas

  • Sistemoje gali būti naudojama iki 4 USB / analoginių / IP vaizdo kamerų.
  • Įrašomos su transakcija susijusios nuotraukos ir vaizdo medžiaga.
  • Įrašomos nuotraukos ir vaizdo medžiaga, fiksuojanti įvykius suveikus davikliams.
  • Galima peržiūrėti prieš įtartiną įvykį nufilmuotą vaizdo medžiagą (PreRecord).
  • Įrašomą vaizdo medžiagą galima stebėti realiuoju laiku.
  • Prireikus galima operatyviai įrašyti ir atsisiųsti savitarnos įrenginio nuotrauką.

Jutikliai ir įspėjimai

  • Sistemoje gali būti naudojama iki 4 jutiklių.
  • Kai suaktyvinamas bent vienas jutiklis, operatyviai siunčiamas įspėjimas.
  • Galima papildomai prijungti įvairius jutiklius (smūgio, vibracijos, dūmų, temperatūros ir kt.) bei įrenginius, saugančius nuo duomenų vagysčių.
  • Jei vaizdo kamera dėl kokių nors priežasčių nebeveikia, operatyviai siunčiamas įspėjimas.
  • Įspėjimai siunčiami į mobiliuosius įrenginius realiuoju laiku (tam naudojama programa „Mobile ATMeye.iQ“).

Monitoringas

  • Viename ekrano lange galima stebėti viso įrenginių tinklo įvykius.
  • Galima formuoti pranešimus apie įvykius.
  • Bankų savitarnos įrenginiai grupuojami (pagal banko padalinį, miestą, regioną, šalį ir kt.).
  • Stebimas savitarnos įrenginio ryšys su serveriu.
  • Stebima, ar įrenginių diskuose užtenka vietos informacijai kaupti.

Užduočių planavimas

  • Nuotraukos ir vaizdo medžiaga gali būti parsiunčiama ir archyvuojama pagal nusistatytą grafiką.
  • Vaizdo kameras galima nustatyti pagal darbo grafiką (parinkti dienos / nakties režimą).

Nuotolinis sistemos valdymas

Nuotoliniu būdu gali būti atliekami šie veiksmai:

  • nustatomos vaizdo kameros;
  • valdomi duomenų failai (naudojama programa „RFM.iQ“);
  • atnaujinama programinė įranga;
  • pavojaus atveju bankomatas išjungiamas arba perkraunamas.

Garantuojamas perduodamų duomenų saugumas.

Kiti pranašumai

  • „ATMeye.iQ“ fiksuoja ir sustabdo į banko juodąjį sąrašą (angl. black list) įtrauktų mokėjimo kortelių veiklą, nedelsiant informuodama operatorių.
  • Pagal mokėjimo kortelės numerį, įvykį, datą ir kt. savybes galima atlikti operatyvią vaizdų, duomenų paiešką archyvuose.
  • Gali būti generuojamos skirtingos ataskaitos.
  • Administruojamos vartotojų teisės.
  • Sistema lengvai suderinama su skirtingų gamintojų įrenginiais.
  • „ATMeye.iQ“ integruota į savitarnos įrenginių programinę įrangą.
  • Įranga užtikrina konfidencialios informacijos saugumą (ekrane nerodomas kortelės numeris).

Schema

Sprendimo ATMeye.iQ schema

BS2_2013.Models.GetPostCodesResult
  1. Grynųjų pinigų išdavimo vietos kamera
  2. Papildoma kamera
  3. Portretinė kamera
  4. Išorinė kamera
  1. Apsauga nuo duomenų vagysčių
  2. Smūgio daviklis
  3. Dujų daviklis
  4. Temperatūros daviklis

Įrenginio ir jo aplinkos vaizdo stebėjimas atliekamas naudojant stebėjimo kameras, susietas su „ATMeye.iQ“.

Transakcijų vykdymo metu filmuojami bankomatu atliekami veiksmai (kortelės įdėjimas / grąžinimas, grynųjų pinigų įdėjimas / išėmimas ir pan.). Nuotraukos ir vaizdo medžiaga saugoma įrenginyje, todėl išvengiama būtinybės perkrauti serverį. Į serverį siunčiama tik tekstinė informacija apie atliktas transakcijas. Atsakingas asmuo ją gali gauti bet kuriuo jam patogiu laiku arba pagal numatytą grafiką.

Pastebėjus įtartinus veiksmu (įsilaužimas, įrenginio sugadinimas, duomenis vagiančių prietaisų prijungimas ar kt.), nuotraukos ir vaizdo medžiaga nedelsiant siunčiama į serverį ir atsakingo specialisto darbo stotį kartu su perspėjimu apie pavojų. Tai leidžia greičiau priimti sprendimą ir nepatirti žalos.

Paslaugos

Galimybė išsinuomoti sprendimą „ATMeye.iQ“:

  • galimybė naudoti „ATMeye.iQ“ mokant fiksuotą mėnesinį mokestį;
  • serverio diegimas ir palaikymas, kuriuos atlieka BS/2 specialistai;
  • automatinis „ATMeye.iQ“ ir „Mobile ATMeye.iQ“ programinės įrangos atnaujinimas..
Nuomos paslaugas taip pat sudaro aparatinė įranga, davikliai, vaizdo kortos ir kiti kliento pageidaujami komponentai.

Programinės įrangos palaikymas ir priežiūra

BS/2 Įrangos palaikymo skyrius užtikrina kokybišką programinės įrangos priežiūrą ir efektyvų valdymą: programinės įrangos nustatymą atsižvelgiant į kliento pageidavimus, programinės įrangos ir įvairių jos versijų konfigūracijos valdymą, incidentų registravimą ir laiku suteiktą pagalbą juos sprendžiant. Visos paslaugos teikiamos tiek garantinės priežiūros laikotarpiu, tiek po (pasirašius naują įrangos palaikymo sutartį). Reagavimo į klientų užklausas ir problemų sprendimo laikas nustatomas paslaugų teikimo sutartyje. Lanksčios sutarties sąlygos leidžia sukurti ir įgyvendinti optimalų IT priežiūros verslo modelį. Atsižvelgus į individualius klientų poreikius ir galimybes, galima pasirinkti reikiamą programinės įrangos palaikymo ir priežiūros lygį – auksinį, sidabrinį arba bronzinį. Priežiūros lygiai skiriasi reakcijos laiku, papildomų paslaugų skaičiumi ir kaina. Programinės įrangos priežiūros paslaugų paketas, kurį sudaro klaidų taisymas (angl. hot-fix), atnaujinimai ir naujų versijų diegimas, išlieka vienodas visų lygių klientams.

Susiję produktai

Siekiant maksimalaus apsaugos nuo sukčiavimo kreditinėmis kortelėmis įrenginių naudojimo efekto, siūlome naudoti kompleksinius sprendimus – apsaugą nuo duomenų nuskaitymo kartu su „ATMeye.iQ“ vaizdo apsaugos sprendimu. Tokiu atveju naudotojas gauna informatyvesnį, interaktyvesnį ir šiuolaikinį kovos su panašaus tipo sukčiavimais instrumentą.

„Dashboard.iQ“ – intelektinis produktų šeimos „.iQ“ modulis, užtikrinantis duomenų surinkimą ir atvaizdavimą įvairių ataskaitų formatu tolimesnei analizei ir sprendimams priimti (kliento-serverio režimu arba pagal HTTPS protokolą (WEB).

Produktai IQ. platforma

<span style="color:#ee2126">.</span><span 

style="color:#0093d9"><span style="text-transform: lowercase;">i</span>Q</span> – семейство программных продуктов service desk iq cash management iq smartsafe iq paylo translink iq iptv iq atmeye brancheye iq remote file 

managementiq payments iq bill manager iq central video management iq mobile.iq dashboard iq .iq

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti