header

Sidabrinis lygis

Šio lygio klientams priskiriamas žemesnis prioritetas negu auksinio lygio (reakcijos į užklausą laikas – 6 val., problemos sprendimo laikas – iki 47 val.). Be to, taikoma 5 proc. nuolaida mokymo ir konsultavimo paslaugoms.

Sidabrinis – ekonominis paketas

Privalumai

  • Aptarnavimas internetu ir el. paštu
  • Reagavimo į užklausą laikas – iki 6 val.
  • Problemos sprendimas – iki 47 val.
  • Naudotojų skaičius – 2
  • Neribotas per metus peržiūrimų incidentų skaičius
  • 5 proc. nuolaida mokymo ir konsultavimo paslaugų paketui
  • Papildomai 20 incidentų peržiūra per metus
  • Updates, upgrades, hotfixes
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
Išsami informacija apie PĮ naujos versijos pasirodymą.  Klientai gauna išsamią informaciją apie būsimas naujas BS/2 programinės įrangos versijas. +
Informacinis naujienlaiškis klientams. Visi klientai gali užsisakyti BS/2 naujienlaiškį apie kompanijos naujienas. +
Žinios. Visi lankytojai turi prieigą prie informacinės BS/2 bazės, kurioje galima rasti bendrovės esamos programinės įrangos aprašą. +
Dalyvavimo forume galimybė +
Programinės įrangos priežiūros paslaugos
Problemų, susijusių su programinės įrangos darbu, sprendimas +
Atnaujinimai (angl. Updates), tobulinimai (аngl. Upgrades), klaidų taisymai (angl. Hotfixes) +

 

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti