header

Bronzinis lygis

Šio lygio klientams priskiriamas žemesnis prioritetas negu auksinio ir sidabrinio lygių (reakcijos į užklausą laikas – 10 val., problemos sprendimo laikas – neribotas).

Bronzinis – ribotas paketas

Privalumai

  • Aptarnavimas el. paštu
  • Reagavimo į užklausas laikas – iki 10 val.
  • Problemos sprendimo laikas – neribotas
  • Naudotojų skaičius – 1
  • Papildomai 20 incidentų peržiūra per metus
  • Hotfixes

Programinės įrangos palaikymo paslaugos

Išsami informacija apie PĮ naujos versijos pasirodymą. Klientai gauna išsamią informaciją apie būsimas naujas BS/2 programinės įrangos versijas. +
Informacinis naujienlaiškis klientams. Visi klientai gali užsisakyti BS/2 naujienlaiškį apie kompanijos naujienas +
Žinios. Visi lankytojai turi prieigą prie informacinės BS/2 bazės, kurioje galima rasti bendrovės esamos programinės įrangos aprašą +
Dalyvavimo forume galimybė +

Programinės įrangos priežiūros paslaugos

Problemų, susijusių su programinės įrangos darbu, sprendimas                                                                          +
Atnaujinimai (angl. Updates), tobulinimai (аngl. Upgrades), klaidų taisymai (angl. Hot fixes)                                                       +

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti