header

Auksinis lygis

Šio lygio klientams priskiriamas aukščiausias prioritetas. Problemos sprendžiamos per maksimaliai trumpą laiką (reakcijos į užklausą laikas – 4 val., problemos sprendimo laikas – iki 29 val.). Be to, sukuriamas individualus kliento tinklalapis, teikiamos atliktų darbų ataskaitos, siūloma 10 proc. nuolaida mokymo ir konsultavimo paslaugoms.

Šis lygis užtikrina visą palaikymo paslaugų kompleksą, kuris gali užtikrinti klientui nepertraukiamus ir sklandžius pagrindinius verslo procesus.

Prie svetainės My support portal gali prisijungti tik auksinio lygio klientai. Kiekvienas naudotojas gauna auksinį žemėlapį su prisijungimo duomenimis. Šioje svetainėje klientas gali gauti individualų palaikymą, analitinius duomenis (statistika ir ataskaitos), susijusius su programinės įrangos palaikymu, informaciją apie visas šio sektoriaus inovacijas.

Auksinis – aktyvaus palaikymo paketas

Privalumai

  • Aptarnavimas internetu ir el. paštu
  • Reagavimo į užklausą laikas – iki 4 val.
  • Problemos sprendimas – iki 29 val.
  • Naudotojų skaičius – 5
  • Neribotas per metus peržiūrimų incidentų skaičius
  • 10 proc. nuolaida mokymo ir konsultavimo paslaugų paketui
  • Asmeninė svetainė ir darbų ataskaitos
  • Asmeninė telekonferencija kartą per mėnesį
  • Updates, upgrades, hotfixes
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
Išsami informacija apie PĮ naujos versijos pasirodymą.  Klientai gauna išsamią informaciją apie būsimas naujas BS/2 programinės įrangos versijas. +
Informacinis naujienlaiškis klientams. Visi klientai gali užsisakyti BS/2 naujienlaiškį apie kompanijos naujienas. +
Žinios. Visi lankytojai turi prieigą prie informacinės BS/2 bazės, kurioje galima rasti bendrovės esamos programinės įrangos aprašą. +
Dalyvavimo forume galimybė +
Programinės įrangos priežiūros paslaugos
Problemų, susijusių su programinės įrangos darbu, sprendimas +
Atnaujinimai (angl. Updates), tobulinimai (аngl. Upgrades), klaidų taisymai (angl. Hotfixes) +

 

 

Įveskite savo užklausos detales

Tema


Kiekis *

Vardas *

Pavardė *

Telefonas *

El. paštas *

Kompanija *

Šalys *

Pranešimas*

Atsakymas*

* Laukai privalo būti užpildyti