category-header

Naujienos apie produktus

Sprendimas „Service Desk.iQ“ – sklandaus techninės įrangos darbo garantas

Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atnaujino techninės įrangos priežiūros automatizavimo sprendimą „Service Desk.iQ“. Atnaujintoje produkto versijoje 1.2.2 ženkliai išplėstas darbų planavimo ir jų atlikimo mechanizmas, palengvinantis priežiūrą atliekančių specialistų darbą.

BS/2 pristato „ATMeye.iQ“ versiją 1.1.3

Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pristato naują savitarnos įrenginių apsaugą užtikrinančio sprendimo „ATMeye.iQ“ versiją 1.1.3.

„ATMeye.iQ" – savitarnos įrenginio saugumo garantija

Didėjant su savitarnos įrenginiais susijusių incidentų skaičiui, bankai ir kitos finansinės institucijos visame pasaulyje vis dažniau susimąsto apie būtinybę imtis prevencinių priemonių ir ieško būdų, kaip jas įgyvendinti. Jau daugiau nei 11 metų pasaulinės kompanijos savo ir savo klientų saugumui užtikrinti renkasi sprendimą „ATMeye.iQ“, kurį sukūrė bendrovės BS/2 specialistai.

„SmartSafe.iQ“ jau suderinamas su IBM WAS

Sprendimas „SmartSafe.iQ“, kuris anksčiau veikė programų serverio „Java EE“ su atviruoju kodu (JBoss) aplinkoje, nuo šiol integruotas su vienu dažniausiai bankiniame sektoriuje naudojamų kompanijos IBM produktų „WebSphere Application Server“ (WAS).